Skottie is weg… Update

Ek het my Skottie-kind gekry!  Die arme seuntjie lyk maar gehawend en dood honger en ek het al alles probeer en kry nie al die knapsekêrels af nie, maar hy is veilig!  Tuis en gelukkig! 

Dankie Here vir U ongelooflike seëninge!

Ek kan nie nou skryf nie, ek kan nie nou dink nie, ek kannie nou eers behoorlik kommunikeer nie. Ons Skottie is weg en my seun is verpletter. Ek ry al vir 2 dae op en af in Amsterdam se strate, en daar is nie veel nie, en fynkam elke hoekie en draaitjie, wat natuurlik bemoeilik word deur die 10 voet hoë gras. Ek weier om die ergste te dink. Bid vir my.

10 Responses to Skottie is weg… Update

  1. Twilight says:

    Ai! Ek bid hy daag sommer uit die bloute weer op…

  2. Xena Phoenix says:

    Ag, siestog!! Ek hoop Skottie raak gou moeg gespeel en kom huis toe

  3. klippie says:

    Ek dink aan julle!

  4. klippie says:

    Wonderlike nuus!

  5. seegogga says:

    HE? Is hy terug? Dan is dit wonderlik. Nou net die mail gelees. Hoop julle het hom gekry! Laatr weet asb.

  6. seegogga says:

    O ek sien no hierbo! Baie bly. Ons het ‘n genadige Vader.

  7. toortsie says:

    ek is SO bly hy’s terug!

  8. Olga says:

    so bly vir julle.

  9. Xena Phoenix says:

    En nou is Skottie se eienaars weg.

Leave a Reply

