Laaaaaaangnaweek musiek…

8 Responses to Laaaaaaangnaweek musiek…

  1. Sonkind says:

    Lekker song! Wens ek kon ook langnaweek hou, maar Maandag loer vir my!

  2. cebella says:

    cool tune…was ‘n hit toe ek op skool was

  3. Dink ek nou terug aan my standard nege jaar…. was ‘n groot hit gewees.

  4. Ek onthou ook hierdie met ‘n smile…
    Julle moet die naweek geniet, ek werk, werk, werk!

  5. Alta says:

    Baie nice.

  6. attie says:

    Op Top Twenty toe ek op skool was.

  7. Wipneus! says:

    Jip, lekker musiek!! 😆
    (((Pikkie)))

  8. Nimsi says:

    Waar vlieg die tyd heen? Laaaaaaank terug se musiek hierdie!
    Dankie

Leave a Reply

