Toekomstige Springbok…

Hierdie is nou ‘n rerige erige ‘ploeg met ‘n ander man’ se kallers inskrywing!!!!  My kleinboet se seuntjie het so twee weke terug bulletjie rugby gespeel.  Hy is nou ‘n volle ses jaar oud, maar ek kan my kop op ‘n blok sit dat hierdie outjie dit nog ver gaan bring….

Kan julle glo!!!   Een dag, vyf wedstryde en nou….    drumrolllllllllll   asseblief!!!!!!!!     24 drieë!!!!!   Jip julle lees reg, VIER EN TWINTIG drieë!!!   Hulle wou hom later van die veld afhaal want die ander kinders kry nie kans om te speel nie!!!   Bwhahahahahaha!!!

Mooi skoot Johan, jou Tannie is bitter trots op jou!

Dis nou wat ek noem jou hart uitspeel!

(Boeta, ek wag nog steeds vir die foto’s – toe gaan steel ek dit van jou profile af…   Dit sal jou leer!!!)

bolla1

bolla2

bolla3

22 Responses to Toekomstige Springbok…

  1. Adrie says:

    Eerste

    Maak hom groot vir Province.

  2. alda says:

    Ag Pikkie hulle is darem net die mooiste goed! Jy kan sien die Kleinman speel hart en siel! Dis inskrywings soos die wat die dag sommer die moeite werd maak…al het hy hoe tos begin!

  3. Zee says:

    Pragtig… ek sien hy speel nou al sommer in die regte kleur ook🙂 Hoop sy pa maak hom reg groot, want die meeste Springbokke gaan van daardie kleur af kom in die toekoms😉

  4. Hy’t nie verniet ‘n blou pakkie aan nie en dis nie naastenby Province kleure nie! Whaahahaha!

  5. Ogies says:

    Kan ons nie die kleinman kontrakteur om ons Bokke weer bietjie touwys te gaan maak nie?🙂 Mooi so groot seun!

  6. Adrie says:

    Kaalvoet👿😡

    Dit is nie die kind se skuld dat die verskaffers nie die trui klaar gemaak het nie. Die witsteppe kort nog net en dan is dit finish.

    Moenie dat ek nou met jou moet sukkel nie. 😆

  7. boervrou says:

    Mag ek vra waarsie fotos geneem? Lyk soos Eiland, vakansie oord.

  8. Emil says:

    Dis nou oulik. ‘n Bul in wording.

  9. Wipneus! says:

    You go Johan!!!! Pragtig!!!

  10. BB says:

    Og!! Lekkerrrrrrrrrrr!! Ek was vir etlike jare bulletjie-mamma!! Hulle moes my menige maal vannie veld af sleep!! Ooooeeeee – ek kan vir jou excited raak – en as iemand my ‘baby’ tackle👿 – kyk, ek haal jou EN jou kleintjie EN jou voorouers uit!!!
    Met die laaste Loftus dag het Era vir sy ousus gevra of sy nie my eerder vir ‘shopping’ wil vat nie – want hy sal saam Lean-hulle ry – “dis ok Mamma, Mamma hoef RERIG nie te kom nie – dis altyd so ‘n laaang dag en Mamma sê altyd Mamma en Monique sien mekaar te min – Mamma kan RERIG bietjie saam Monique gaan shop!!”😳
    Ek is beter deesdae… hulle hette heining ommie veld gespan!! tussen die pawiljoen en die rugbyveld!!🙄 (en ek mag weer kom ‘toesn(k)ou’:mrgreen:

  11. Adrie, as ek dit nie mis het nie is Province blou in elk geval nie dieselfde as Blou Bul blou nie😆

  12. Adrie says:

    Ag, ou Kaalvoet. Wat is ‘n skakering donkerder nou tussen vrinne? Details, Details, Details!!!

  13. Ag my jitte maar die outjies is klein! Om te dink ons Bokke was ook so klein op ‘n tyd… erens.😉

  14. attie says:

    Dis waar dit alles begin – ek wil ook graag die gestreepte trui sien, maar mens kan dit nie hard sê nie.

  15. flippiefanus says:

    Ag is hulle nie oulik as hulle so klein is nie. Ek wens net dit was iets ander as rugby. Voel vir my so dat rugby die kinders soveel kwale vir die res van hulle lewens gee.

  16. demoerin says:

    Pragtige blou trui wat hy daar dra.

  17. Skoor says:

    Yeah vir die dominee en Adrie!!! Ek second dit.

  18. Nimsi says:

    Jy mag maar trots wees tannie Pikkie!

  19. Elaine says:

    ek het ‘n video clip waar Johan ‘ 3 druk.
    Laat weet as julle dit wil he.

  20. Pikkie says:

    My jitte Elaine!!! Wow!!! Ek gee dadelik jou besonderhede vir my broer!

  21. Johne959 says:

    Hi to all, how is everything, I think every one is getting more from this site, and your views edccbbdgbbcf

Leave a Reply

