Niks

Bwhahahahahahaha!!!!   Ek sal maar nie sê wat ek gegoogle het nie, ek is seker julle sal dit self kan uitwerk….

Gaan lees hier, dis BRILJANT!!!!

1619411uhjqqiqbke

9 Responses to Niks

  1. Carina says:

    Nou se ek niks meer nie…

  2. boendoe says:

    Bwhahahahahaha!!! Hoekom Google jy sulke goed, Pik? 😯

  3. Ek het ookal “nothing” , everything, trutht en sulke gegoogle sit bietjie wikipedia agter aan.

  4. Ek het ookal “nothing” , everything, truth en sulke gegoogle sit bietjie wikipedia agter aan.

  5. BB says:

    Say again Rosie??:mrgreen:

    Dis nogal skerp daar by Nothing… wat mense darem meer vorendag kom as hulle tyd het. Nothing like you and I could do, Piks – want dis nou die een ding waarvan ons nothing oorhet vir onsself, smaakit my: Nothing!!

  6. demoerin says:

    😆 Ek wil ook niks hê van niemand af nie!

  7. Dellie says:

    Ek seg ook niks nie…😆

  8. H1N1 says:

    Heel filofisosies 😉

  9. Alta says:

    O my soul, nou se ek ook niks meer nie.

Leave a Reply

