Lag ‘n slag!

botox_or_buttocksclean_underwear

hidingplace

momat9monthsorso

playhard

sarahAs julle dit geniet het, kan julle gerus hier na nog gaan kyk!!!

6 Responses to Lag ‘n slag!

  1. Dellie says:

    😆 Baie oulik!

  2. Ogies says:

    Ag dit is pragtig Pikkie! Dankie vir die glimlag wat jy in my dag gesit het. Ek glo dat God ‘n lieflike sin vir humor het. XXX

  3. Oulik! Ek hou veral van die een vir die kind in die moeilikheid😉

  4. Daai ene van die skoon onderklere: my ma het altyd gese, jou klere moet altyd 100% wees en heel ook netnou kom jy iets oor (nie dood nie darem) en wat gaan die mense by die hospitaal dink🙂🙂 asof hulle na jou klere kyk!

  5. Ek hou ook van die bus ene… Maar ek dink maak nie saak hoe skoon jou onderklere was nie. As ‘n bus jou tref en jy skrik so groot dan maak jy dit van vooraf vuil van skok😯

Leave a Reply

