Will you speak Inglish???

Kyk ek het geen probleem daarmee om Engels te praat nie. Ek is trots Afrikaans, maar as ek myself wil duidelik maak, sal ek Afrikaans, Engels of Zoeloe praat, make your pick!!! Maar, en hier is die groot maar, ek kannie Duits, Koreaans, Portugees, Russies of Italiaans praat nie en ek WEET dit!  Hoekom sal ek dan nou een van daardie tale wil praat as ek om de dood weet ek gaan myself nie verstaanbaar kan maak nie???

Almal weet nou-al ek werk by ‘n vee-arts winkel…  Nie by die diere oppas en gesond maak gedeelte nie…  (bless my soul!)  by die kos, voer, entstof, medisyne gedeelte.  Nou kyk, in Upington praat ALMAL Afrikaans.   Dis selde ooit of amper nooit dat mens iemand ‘n ander taal hoor praat, en as iemand Engels of iets praat, kyk die boere anties so oor hulle neuse vir mekaar met daai “Uitlanders” kyk….

Sal hier nou vanoggend ‘n vrou my bel.  Ek raak sommer weer so vieserig aan die giggel as ek net daaraan dink!!!      😆

Naam van besigheid’  Goeie more, Pikkie wat praat…. – Sê ek toe ewe ordentlik…

Good morning, will you help me? I not know Afrikaans??? (Met daai aksent???   Moontlik kan ek, maar of ek wil is ‘n ander saak dink ek toe so in my enigheid)

Sure, what can I do for you?

I need the give for the mouses…..

(Dis nou hier waar Pikkie bietjie verboureerd raak….)  Pardon, can you please repeat that?

I say, I need the give for the mouses!!!!!

Skielik gaan daar vir my ‘n liggie aan…  of so dink ek!                                       😈

Did you say you need to give some medicine to your mice?

NO, no, not mice…  many mouses…

You need to give some medicine to ‘many mouses’ then, how many ‘mouses’?

Lots and lots, the mouses is everyplace, in the zink, in the hangkas, in the bed….

Dit is toe nou net hier waar ek so ‘n bietjie my cool verloor en toe sommer in elke dag se Afrikaans vra?

Wil jy medisyne vir jou muise hê wat die hele huis vol is?  Is die muise dan siek?

No not sick, everyplace….  Me want to kill them!!!

My eerste gedagtes sal ek nie uittik nie….

Wil jy gif hê om die muise mee dood te maak?????

Yes, I said the give for the mouses….

mice

Nou ja, die dame is toe gehelp met die ‘give’ vir haar ‘mouses’…  O help my…..

30 Responses to Will you speak Inglish???

  1. Zee says:

    😆 😆

    Will ju for please skryf ur blog in inglish vir now on?

  2. Ogies says:

    Pikkie, ek het lanklaas so lekker gelag!!! Ag nee. Ek gaan nou vir Wip roep dat sy kom lees. Die stomme vrou wou seker nie verklap dat haar huis deur knaagdiere ingeneem is nie!!!!

  3. Wipneus! says:

    Whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa hillarious!!!

    Maar nou watse taal is die vrou dan, kon jy iets uitmaak?

    Uhmmmmm Pikkie mag ek ietsie vra? die foto van die muise, daar is 3, ek sien 2 koppe, maar wat is die ander ding wat ek daar sien? Dit lyk nie vir my soos ‘n kop nie 😳

  4. Wipneus! says:

    Ek sweer ek plank weer my naam hier vanoggend!! 😦

  5. Ek sien wat jy bedoel Wippie en ek sien die voet ook😉

    Dis soos die ou wat gepraat het van “spoegers” in Engels en later het ons uitgevind hy’t van spykers gepraat!

    Ek sou gedink het “give for the mouses” beteken “gift for the Mrs.”

    Bly jy kon dit verstaan!

  6. Wip, dis ‘n mannetjiesmuis!😆

  7. Dellie says:

    Whahahahaa! “in the zink, in the hangkas, in the bed” whahahahaa!😆

  8. Sandra says:

    Sy het dalkies gedink as sy engels praat sal jy nie volgende keer as jy haar raakloop weet haar huis het ‘n muisplaag nie🙂. Hier word die SAfrikaners aan hulle aksent “geherken” en ons wat van SA kom, kan die aeas identifiseer aan die aksent🙂.

  9. […] te bail nie. Ek weet nie of sorry in die naam van die projek hier gaan help nie – selfs nie eers in inglish […]

  10. Mavis says:

    Hello miesie pikkanien

    helle try slim wees mavis ken ok va daai mense plaas helle net vra vi rattex
    die goed raak nou orals so oorlams

  11. boendoe says:

    Geduld, o, geduld, wat so baie kan dra… :mrgreen:

  12. Roer says:

    😆 I can also like to have give for my mole.

  13. flippiefanus says:

    Kostelik. Ek kan net nie verstaan hoekom die mens nie liewer Afrikaans praat nie? Miskien is sy skaam oor al die muise in haar huis.

  14. Paula says:

    Ek het nou te lekker gelag … toemaar dit het my ook al oorgekom😆

Leave a Reply

