My Poppedyn!

(Designs are freebies at ScrapbookFlair Designer Collections www.ScrapbookFlair.com)

You are so beautiful

You are so beautiful
To me
You are so beautiful
To me
Can’t you see

You’re everything I hoped for
You’re everything I need
You are so beautiful
To me

You are so wonderful
To me
You are so wonderful
To me
Can’t you see

You’re everything I hoped for
You’re everything I need
You are so wonderful
To me

You are so beautiful
To me
You are so beautiful
To me
Can’t you see

You’re everything I hoped for
You’re everything I need
You are so beautiful
To me…


15 Responses to My Poppedyn!

  1. Ek het net gou kom inloer voor die naweek. Jou poppedyn is pragtig. Geniet die naweek.

  2. Adrie says:

    Jou Poppedyn?

    Ek kom haar nog haal, watch net. Ek het kontakte in Upington.

  3. Tersia says:

    So kosbaar! Geniet die naweek! Dankie vir alles!

  4. Sy’s pragtig en daai blou oe!
    Pappa sal sy geweer moet ge-olie moet hou😉

  5. Wipneus! says:

    Te cute! Baie mooi scrapbooking😉

  6. Sonkind says:

    Kom Adrie, kom ons gaan steel haar net so bietjie! Pikkie, ons sal mooi na haar kyk! Ek sal enige tyd vir jou baby sit, hier of in Upington!

  7. Pikkelik says:

    Dankie vir almal! Maar nou moet ek sê, ek dink ook sy is die mooiste, kosbaarste, dierbaarste dingetjie vir woorde! Julle kan maar kom babysit – me don’t mind – maar ek weet nie of julle ‘n uur gaan hou nie!!! Dagma Hanna sê nie verniet sy is Speedy Conzales nie!!! 😆 😆 😆

  8. boendoe says:

    Cute! Cute! Cute! 😆

  9. Krista says:

    Sy’s wragtag mooier as Roxy!😉

  10. Zee says:

    Jinne maar jy raak nou oulik hoor!!

    My aanstaande skoondogter bly darem maar pragtig😉

  11. Paula says:

    Sy is absoluut ‘n skattebol!
    Pragtig!

  12. Sandra says:

    Sy’s pragtig en die scrapbookprent is nice

  13. Wipneus! says:

    Hellooooooooo dis tyd om te blog! A nee a! 😆

  14. Ogies says:

    Sy is ‘n pragtige poppie!

Leave a Reply

