Yeah Right!

 

Lekker week vir julle!!!

8 Responses to Yeah Right!

  1. Celeste Schoeman says:

    Dankie vir die stukkies humor. Net wat ek nodig het.

  2. Wipneus! says:

    WHAHAHA tussen jou en Boendoe het julle vandag die lag in my Maandag gesit!!!!

    Ek voel deesdae soos die arme toilet rol op die laaste foto😆

    x x

  3. Dellie says:

    😆 horror movie…. whahaha!😆

  4. ICE says:

    Puik!

    L:)L!

  5. boendoe says:

    O, jinne, ek lag vir die ‘horror movie’ en die ‘worst job’ grappies! 😆 Mens moet inderdaad jou seeninge tel…

  6. Baie oulike grappies! Ek het ‘n horror movie van my eie gehad vanaand…hehehehe!

  7. Ogies says:

    O hene, nou’t ek my lag vir die dag in. Dankie Pikkie!

Leave a Reply

