Skaamteloos

gecopy en paste – want dit is goed!!!

12 Responses to Skaamteloos

  1. Ogies says:

    Goed. Baie goed. Ek hoop nie jy gaan nou weer gas kry oor hierdie ene nie Pikkie.

  2. Ek wonder waarvan sal Predica-munt Minister wees?

  3. Pikkelik says:

    Kaalvoeters – Minister van Gesondheid 😆 natuurlik my beskeie mening!!!

  4. Wipneus! says:

    He he Baie goed!! 😆

  5. Dellie says:

    Whahaha! Uitstekend!😆

  6. Zee says:

    😆 😆 😆

  7. Ek stem Pikkie!
    En ek dink adda-munt sal seker in beheer van toerisme wees…😆

  8. Nikita says:

    LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. eilandkind says:

    haha! snaaks! Dit lyk na ons regering hier op die eiland ook.

Leave a Reply

