Ek verdien dit…

As soon

as the rush is over

I am going to have

a NERVOUS BREAKDOWN!!!

I deserve it

I need it,

I worked for it,

I owe it to myself

And NOBODY

is going to deprive

me of it!!!

26 Responses to Ek verdien dit…

  1. BB says:

    Net voor jy heelemal opkrêk Pikkelik – mail my asb?? infoatbirgitdotcodotza.
    Dankie! x

  2. demoerin says:

    Mmmm, dink ek verdien ook so iets

  3. boendoe says:

    Gits, nee, ek sal nie droom om jou dit te deny nie! 😆 Dankie virrie posduif gister, ek wou jou antwoord, maar die blessitse internet…jy weet mos! 😉

  4. Jy verdien verseker om ‘n break te vat! EK dink ek ook…ek het hopeloos te lank met die spulletjie uitgehou😉

  5. The unpregnantmother says:

    Waar kan ek my bestelling insit?😉

  6. neykie says:

    Geniet die break pikkie, moenie te lank wegbly nie:lol:

  7. Ogies says:

    Klink vir my na ‘n plan. Noudat die kinders en manlief UITEINDELIK vir langer as ‘n week sonder snotneuse en blaffende geluide wat uit hul lyfies ontsnap rondloop, NOU IS DIT MY BEURT. EEEGH. Dalk kan ek ‘n ineenstorting “fake” en in ‘n spa gaan beter word… lol!

  8. Pikkelik says:

    Haai BB – Het jou gemail en ek dink ek was nog orraait!! 😆
    DMI – The more the merrier….
    Boendoe – Dankie dat jy verstaan! 😉 Alles reg, solank jy dit gekry het…
    Kaalvoeters – Jou break is nader as myne!!!!
    The unpregnantmother – Ek weet nie, laat my grooooot asseblief weet as jy uitvind…
    Neykie – Ek gaan nie wegbly nie… Ek gaan uitfreak!!! 😈

  9. Pikkelik says:

    Ogies – Fake hom vriendin, fake hom, enigiets om in ‘n spa te kom!!!!! 😆 😆 😆

  10. Tersia says:

    Sjoe! Dit lyk/voel so bekend! Gaan sit agteroor, search ‘n paar eiland sites……. en as jy weer sien hoe laat dit is, besef jy jy kan nie so sit en wens/droom nie….kyk waar staan die tyd!

  11. Pikkelik says:

    Tersia – sies vir jou!!!! 😆 😆 😆

  12. Moenie terug hou nie girl, do it!! Just do it!!!

  13. Pikkelik says:

    Melanie – o-ha-oe!!!! Ek is sterk oppad!!!

  14. Kies net vir jou ‘n lekker plek om een te he!

  15. Pikkelik says:

    Rosa – Enige voorstelle????

  16. aventer says:

    Ai pikkie…tee met suiker…tee met suiker

    Of jy kan vir ouboet altyd gaan help met die vensters😆

    Of jy kan lees van ander se probleme (skimp skimp)

    Eintlik soek ek net bietjie raad van die meer ervare mense

    http://choosegod.wordpress.com/2008/10/01/confusedagain-sigh/

  17. Roer says:

    😆 Lekker lag ek vir die prentjie. Hoop jy voel al beter.

  18. Pikkelik says:

    Aventer – Ek drink nie tee nie, nooit!!!! Jiggie…. Ek sal gou bietjie gaan lees….
    Roer – Nogal funny nè, gee my nog ‘n week en ek steek haar verby!!!

  19. Pikkelik says:

    Nikita – durf jy lag!!!!! 😈

  20. Nikita says:

    Pikkelik…ek lag nie VIR jou nie! Ek sien jou net in my gedagtes! lol! Toemaar, ek het ook al so gevoel…:)

  21. Nikita says:

    jou prentjie hier is komieklik!! baie gepas!! dis waaroor ek so lag!🙂

  22. mariki says:

    ha-ha-ha!!!

    Doen dit tog net met styl. (En laat iemand vir ons ‘n fotot neem?)

  23. Pikkelik says:

    Nikita – 😆 😆 Solank jy saam met my lag is die Kaap hollands, maar jy weet dit mos!!!
    Mariki – Jou sadis!!! 😆 😆 😆 Wat sal jy voorstel, ‘n laventel lappie op die slape en ‘n slap handjie wat so elke paar minute van die bed af val!!! 😆 😆 😆

  24. meermin says:

    Geniet jou dag! Wat gee my die idee jy is ook blik mal soos ek? Ek het so baie blikke, maar o wee as dit kom by skoon maak van al daardie blikke, dit is hel!!

    Lekker dag vir jou!

Leave a Reply

