Al ooit gewonder???

PMS

 

THE HORMONE HOSTAGE


THE HORMONE HOSTAGE KNOWS THAT THERE ARE DAYS IN THE MONTH WHEN ALL A MAN HAS TO DO IS OPEN HIS MOUTH & HE TAKES HIS LIFE INTO HIS OWN HANDS! THIS IS A HANDY GUIDE THAT SHOULD BE AS COMMON AS A DRIVER’S LICENSE IN THE WALLET OF EVERY HUSBAND, BOYFRIEND, CO-WORKER, OR SIGNIFICANT OTHER!

 

DANGEROUS:

SAFER:

SAFEST:

ULTRA SAFE:

WHAT’S FOR DINNER?

CAN I HELP YOU WITH DINNER?

WHERE WOULD YOU LIKE TO GO FOR DINNER?

HERE, HAVE
SOME WINE.

ARE YOU
WEARING THAT?

WOW, YOU SURE LOOK GOOD IN BROWN!

WOW!
LOOK AT YOU!

HERE, HAVE
SOME WINE.

WHAT ARE YOU SO WORKED UP ABOUT?

COULD WE BE OVERREACTING?

HERE’S MY PAYCHECK.

HERE, HAVE
SOME WINE.

SHOULD YOU BE EATING THAT?

YOU KNOW, THERE ARE A LOT OF APPLES LEFT.

CAN I GET YOU A PIECE OF CHOCOLATE WITH THAT?

HERE, HAVE
SOME WINE.

WHAT DID
YOU DO

ALL DAY?

I HOPE YOU DIDN’T OVER-DO IT TODAY.

I’VE ALWAYS LOVED YOU IN THAT ROBE!

HERE, HAVE
SOME MORE

WINE.

13 THINGS PMS STANDS FOR:

1. PASS MY SHOTGUN
2. PSYCHOTIC MOOD SWING

3. PERPETUAL MUNCHING SPREE

4. PUFFY MID-SECTION

5. PEOPLE MAKE me SICK

6. PROVIDE ME with SWEETS

7. PARDON MY SOBBING

8. PIMPLES MAY SURFACE

9.. PASS MY SWEATS

10. PISSY MOOD SYNDROME

11. POOR MEN SUCK

12. PACK MY STUFF

& MY FAVORITE ONE
13.

POTENTIAL MURDER SUSPECT
THIS IS FOR ALL THOSE WHO MIGHT NEED A GOOD LAUGH!!
…OR MEN WHO MAY NEED WARNING!!

 

 

 

 

 

 

 

 

13 Responses to Al ooit gewonder???

  1. demoerin says:

    Daar is natuurlik ok die wat blykbaar permanente en aanhoudende PMS het?😆

  2. Wipneus! says:

    😆 whahaha Demoerin ek is een van hulle!! Permanent kan ek ‘n bevlieging kry, om net 2 minute later die engeltjie van self te wees. Asof suiker nie in my mond kan smelt nie😳

    PSYCHOTIC MOOD SWING yes dis ekke daai!!! :mrgreen:

    HERE, HAVE
    SOME MORE
    WINE. Cheers

  3. Adrie says:

    Pemanente Moerige Staat.

  4. meermin says:

    Gelukkig is my binne goed uit, maar shit ek het mood swings en hot flushes wat skrik vir niks nie!

  5. Jaco says:

    Ek is gewaarsku. Ek het gisteraand die Ultra Safe roete gevat en net aanhou wyn skink. Dit werk soos ‘n droom😉

  6. Paula says:

    Sjoe! dit klink maar woes.
    Manlief sal nogal saamstem🙂

  7. Dellie says:

    PARDON MY SOBBING en PISSY MOOD SYNDROME is myne…:mrgreen:

  8. Ek dink daar’s fout met my…ek doen nie di PMS thing nie, maar as julle wil wyn skink wie is ek om nee te se😆

  9. Eendjie says:

    Hehehe……ek ook kaalvoet!!!

  10. annedelicious says:

    ek voel so elke dag op my tafel!!!!!!!

  11. boendoe says:

    Oooo, ek sien Anne is nog heeltemal orraait! (Nou net haar comment by Wippie gesien! :wink:)
    Pikkie, ek is seker mal, maar ek smag nou na my menopause. Regtig, ek is moeg vir kontrasepsie en mood disturbances elke maand!

  12. Estelle says:

    Ha-ha-ha. Dis lekker om te weet presies waarvan jy praat! Het ook super PMS na my sterilisasie (sien geen pilletjies meer nodig, dus is die hormone is op hul eis). Arme mans in ons lewens……….

  13. neykie says:

    😆

    Pikkie jy weet net hoe om mens te laat lag. Kom drink ‘n glasie wyn op elke vrouens want ons is uniek

Leave a Reply

