My friend the wind!


Hierdie is Mynick se gunsteling song van alle tye, maar dit moet BZN s’n wees, hy sê Demis Roussos doen dit nie vir hom nie! So vir jou Klippies, lekker luister en lekker aand….



BZN – My friend the wind

MY FRIEND THE WIND 
Demis Roussos (Egypt)
  
My friend the wind will come from the hills 
When dawn will rise, he’ll wake me again 
My friend the wind will tell me a secret 
He shares with me, he shares with me 
 
My friend the wind will come from the north 
With words of love, she whispered for me 
My friend the wind will say she loves me 
And me alone, and me alone 
 
I’ll hear her voice and the words 
That he brings from Helenimou 
Sweet as a kiss are the songs of Aghapimou 
Soft as the dew is the touch of Manoulamou 
Oh oh oh 
 
We’ll share a dream where I’m never away from Helenimou 
Blue are the days like the eyes of Aghapimou 
Far from the world will I live with Manoulamou 
Oh oh oh 
 
My friend the wind go back to the hills 
And tell my love a day will soon come 
Oh friendly wind you tell a secret 
You know so well, oh you know so well 
 
I’ll hear her voice and the words 
That he brings from Helenimou 
Sweet as a kiss are the songs of Aghapimou 
Soft as the dew is the touch of Manoulamou 
Oh oh oh 
 
La la la …. Helenimou 
La la la …. Aghapimou 
La la la …. Manoulamou 


 




10 Responses to My friend the wind!

  1. Wipneus! says:

    Baie mooi! Lekker aand.

  2. Sonkind says:

    Sjoe – baie mooi! Ek het hierdie weergawe nog nie gehoor nie – beslis beter as oom Demis s’n🙂

  3. alta says:

    Bly maar n mooi song die.

  4. BB says:

    Ek het ook nog nooit hierdie een gehoor nie!! Beautiful! Thanks! x

  5. Eendjie says:

    Bly maar ‘n mooi song!!

  6. Wipneus! says:

    Sterkte vriendin, veilig ry!!!

  7. Paula says:

    Pragtig!
    Ek is mal oor Demis Roussos.

  8. demoerin says:

    Demis Roussos mag maar sing! So ok Nana Mouskouri! En ek is nie 100 jaar oud nie! Die song is seker ‘n groot hit in die windy city PE?😆

  9. meermin says:

    My friend the wind – baie baie mooi song!! DMI skerp want in PE is die wind jou vriend (of vyand) die arme mense in PE het al vier seisoene in een dag!

  10. Reisiger says:

    Ek het nog nie vantevore hierdie weergawe van BZN gehoor nie, maar dis baie mooi! Toe ek en die geliefde nét ontmoet het was Demis Roussos se weergawe die liefie se favourite – ons het heeldag daarna geluister!! 🙂

Leave a Reply

