Slagspreuk!!!

Adrie het my getag om my persoonlike slagspreuk hier te sit.  Keuses, keuses, keuses.  Dis nou iets waarmee ek nie baie goed is nie.  Weereens moet ek ‘n besluit neem, gaan dit komies wees?…   Nee ek dink nie so nie…  Hartseer?…   Never!  Soetsappig?….    Ag nee wat, ek kry genoeg liefde by die huis, so wat bly oor.  Seker net die waarheid.   Vir een keer sal ek ‘the truth, the hole truth and nothing but the truth’ praat so here goes….

Moet nooit ooit opgee nie.  Maak nie saak wat jou omstandighede is, deur watter moeras jy beweeg, op die rand van watter afgrond jy staan nie – moet net nooit ooit opgee nie.  Die lewe is nie vir ‘losers’ nie.  Moet nooit opgee op jou eie vermoë nie.  Moet nooit opgee op jou mense nie.  Moet nooit opgee op jouself nie.  Die lewe is vir leef, nie vir halfpad dood wees nie.  Die lewe is vir ervaar, leer, beleef, vorentoe gaan.

So take it from a fool – never, ever give up!

Aim for success, not perfection. Never give up your right to be wrong, because then you will lose the ability to learn new things and move forward with your life.
Dr. David M. Burns

Okey Dokey – Nou tag ek vir Dellie, Kaalvoetertjies, Netjane, BB en Eendjie

15 Responses to Slagspreuk!!!

  1. BB says:

    Og daar vat jy myne!!! Daarsy!! Tjoef-tjaf – huiswerk klaar!! Ek sal link opsit hiernatoe😀

  2. Pikkelik says:

    Jou alie in ‘n blik Biebs – dink ‘n ander een uit!!! 👿

  3. aventer says:

    Absence makes the heart grow fonder?

    Nah…

    Oe, ek weet….

    Never give up on someone you can’t go a day without thinking about?

    Nee, dis ook nie dit nie, dammit, ek’s stuck op liefde

    Ek slaan my oë op na die berge…oe oe oe

    HIer’s hy nou…belowe.

    Filipense 2:14

    Doen alles sonder kla of teëpraat

    Dis flippen moeilik, maar ek werk daaraan😉

  4. Pikkelik says:

    Aventertjie – doen sommer vir ons ‘n post daaroor, ek tag jou opslag!!!! 😈

  5. aventer says:

    O hel, tel dit vir punte?

  6. aventer says:

    uhm…presies waaroor moet ek post?

  7. Pikkelik says:

    Jy moet post oor “My persoonlike Slagspreuk”!!! Konsentreer Aventertjie!!! Fokus!!! Whahahahaha!

  8. aventer says:

    Ag jammer…die eksamen het na my kop toe gegaan.

    Dis moeilik om kop te hou as jy kamtig stress oor English Literature as jy nie ‘n boek WIL oopmaak nie…

  9. Adrie says:

    Pikkie

    Ek like. Ek kan jou wragtig eendag met die hand groet. Ek weet ook nie van opgee nie.

  10. Wipneus! says:

    Baie nice Pikkie, iets soos swem jannie swem, swem, swem😉

  11. Zee says:

    Pikkie, uitstekend. Ek het al hierdie prentjie in my kantoor vir die laaste 15 jaar!

  12. sonneblomseplekkie says:

    Myne is: If at first you don’t succeed, try and try again.

    My meisiekind het noudie dag op die een afgekom: It’s all fun and games until someone gets hurt…..then it’s hilarious…. 😀
    Lekker daggie
    Sonneblom

  13. Dellie says:

    Netjies Pikkie, ek like hierdie ene. Ek is ook te stupid om moed op te gee!😉

    @ Sonneblom – if at first you don’t succeed, skydiving is not for you!😆

    Ek werk aan my huiswerk, maar dis nie so maklik soos dit klink nie, né?

  14. demoerin says:

    Baie nice Pikkie! Kan nie eers comment nie, net beaam dat die lewe nie vir losers is nie!

  15. baby says:

    Nice website!!

Leave a Reply

