32% of nie…

Ek weet nie wie van julle het almal gisteraand geluister na die prysstyging van elektrisiteit nie, maar ek is nou nog deurmekaarder as wat ek was voor die aankondiging.  

Volgens die berig op SABC2 is daar ‘n 13% agterstallige verhoging, ‘n 19 % nuwe verhoging en party van ons gaan ‘n 32% verhoging hê.  Wat ek verstaan is dat die armes ‘n 13% verhoging gaan kry en die rykes (die met huise) 32%…   Nou van wanneer af is jy ryk as jy ‘n huis het???   Grote Griet, al meer en meer mense verloor hulle huise omdat die rentekoerse die laaste tyd so opgegaan het. Verder is daar hoeveel Eiendomsagente en agentskappe wat onder gaan omdat die mense wat nie huise het nie, dit nie meer kan bekostig om een te koop nie.  Mense met huurhuise verloor hulle huurders omdat die huurders dit nie meer kan bekostig om te huur nie.  Kospryse skiet die hoogte in want die brandstofpryse het opgegaan, en nou gaan die kragpryse ook op met ander woorde ons kan nog ‘n prysverhoging in die kosbedryf te wagte wees, want van iewers af moet dit tog verhaal word….

Om terug te kom by ryk en arm, volgens die berig is jy ryk as jy in ‘n huis kan bly…  WTF, iewers het ek dan iets verloor of gemis… 

Nee wat, ek wonder soms of die regering enige idee het wat op die grond aangaan…  Gaan die mense wat in Kwatandeka en France buite Amsterdam bly dan ook ‘n 32% verhoging in hulle elektrisiteit hê, hulle is tog die eienaars van hulle huise…  of gaan dit net in die Outydse Wit woonbuurte ingestel word…

En nog ‘n ding, as jy nie ‘n huis het nie, wat wil jy met elektrisiteit maak???   Gaan jy nou ‘n aansluiting vir jou ligte en miskien ‘n televisie langs die parkbankie kry????

Die hele ding maak nie vir my sin nie.  Miskien is ek net onnosel maar dit is net te veel vir my klein verstandjie om alles bymekaar te bring…

 

NOTICE:


In a drive to save on electricity consumption, the light at the end of the tunnel has been switched off till further notice.

Kindly postpone all hopes and dreams…

We apologize for any inconvenience caused.Kind regards,

 

 

 
Eskom Management

 

                      ___________________________________________________

Update nr 1

OK, mense dis amptelik, ek dink my brein het sopas getrip…  In vanoggend se Beeld sê hulle die krag gaan met 27,5% op…  Nou weet ek nie meer nie….

Update nr 2…..

Goede flop  –  Lees hier  –  Beeld    –   /me is totally confused….

 

28 Responses to 32% of nie…

  1. Adrie says:

    Dankie tog ek betaal nie elektrisiteit nie. Dankie tog ek het nie ‘n huis nie.

  2. Pikkelik says:

    😆 @ Adrie – Shame, volgens die berig is jy arm!

  3. Adrie says:

    Pik

    Maar ek IS arm.

  4. klippies says:

    al is die province se naam nou mpoepallankal het die wet van transvaal nie verander ie….daaaai kaaaak en betaaaal ene,,,,,

  5. Pikkelik says:

    Whahahahahaha @ Klippies – 😆 @ Mpoepallankal

  6. Adrie says:

    Pik

    Huiswerk wat wag.

  7. Dellie says:

    Jy dink jy is confused? Ek is nog blond ook!😯

  8. Adrie says:

    Dit is finaal. Ek emigreer Venezuela toe, die oomblik wat ek ‘n pos daar kry wat my salaris beat. Ek wil ook ryk wees. 👿 Hulle betaal maar 11c (julle lees reg) vir ‘n liter petrol.

  9. boendoe says:

    LOL Adrie! Dis seker oorlat hulle poppy-oes so goed doen! Jy weet, vir die opium industrie…😉

    Ja, Pikkie, ek’s ook konfoesd. Laat ek daai link van Beeld gaan lees. Dalkies gaan daar ‘n liggie aan…

  10. Adrie says:

    Boendoe

    Dan beter ek ook maar die swart mark aandurf.

  11. demoerin says:

    hahaha, nou die dag op ‘n ander blog gelees die lig aan die einde van die tonnel is deesdae heel moontlik die bankbestuurder wat jou met ‘n flitslig soek!

  12. Pikkelik says:

    😆 @ Boendoe en Adrie, dit sal die ‘swart’ mark moet wees, ‘want die skielik is die liggies af….’ 😆 😆

  13. Paula says:

    O genade tog!
    Waarheen gaan die land van ons?

  14. As ek moes raai Paula….”swartmark” toe!😉

  15. Zee says:

    Nee kyk, die swartmark het darem nou al ‘n paar van my goeters ook. Dalk moet ek maar ook swartmark toe gaan!😆

    Nou, op ‘n meer ernstige noot! My Liefie is elektrisiteit bef…. Jinne, julle wil nie in my huis lewe nie. Daar is timers op die geysers (1uur in die oggend en 1 uur in die aand) As jy wil skottelgoed was moet jy maar die dishwasher gebruik. Geen lig mag brand nie. Ek mag nie die TV met die remote afsit nie, ek moet opstaan en dit by die TV self afsit. Die stoof en microwave mag nie aan wees nie, net as ek hom gebruik. en en en en…… Maar dit was darem lekker die laaste 2 maande om ‘n R500 saving te sien op ons elektrisiteit bill.
    O ja, al wat 24hrs loop is sy koipond se pomp, weet sy babies mag mos nou nie vrek van ‘n suurstof tekort nie, in die mean time vries ons ons alies af, geen heaters vir ons nie.

  16. Pikkelik says:

    Zee – Gelukkig het ek my Dover… Daardie arme ouvrou werk haar kapoet… Van 5 uur innie oggend tot 8 uur innie aand…. Brand sussie brand… 😉

  17. Pikkelik says:

    Liewe Kaalvoetinireen, mag ek van hierdie besondere (donker) geleentheid gebruik maak om jou ‘n wonderlike verjaarsdag toe te wens… May the good times roll!!!!

  18. meermin says:

    Dit is belaglik! Gaan ons darem 32 % MEER krag hè, of gaan dit 32 % minder krag wees!!

  19. Dankie Pikkie, maar dit was eintlik ‘n staatsgeheim en toe blaker ene Mev Wip dit uit…😆
    Dis net nog ‘n dag en hoe rustiger hoe beter….

  20. Adrie says:

    Geluk kaalvoet. Mag daar nog baie wees.

  21. Nats says:

    Hi da!

    Wa is my maniere… ek het nog nie hier kom groet nie!

    Ek is soos my Tweeling, het nie ‘n huis nie en betaal nog minder elektrisiteit!!

    As jy nie ryk is nie moet jy slim wees!

    Kaalvoet
    Baie geluk!!!

  22. Pikkelik says:

    Haai Nats, So jy sê arm mense is slim??? Whahahaha….

  23. Nats says:

    Pik
    Nie noodwendig alle arm mense nie. Maar as jy slim is… is jy nie meer arm nie!

    Bv. Arm vrou is slim + sy trou met ryk man! = Vat al man se geld!!!
    😆

  24. Adrie says:

    Nats is tog my Tweeling.

  25. aventer says:

    Trek in by ‘n koshuis….jy betaal nie elektrisiteit nie😉

    Wel uhm ja…wat kan mens doen?

    My mening natuurlik is as hulle net sal ophou om krag aan die buiteland te voorsien (vir FV – feitlik v…..erniet) sal daar meer krag wees vir ons om te gebruik en dit sal nie nodig wees om nog kragstasies te bou nie ens ens ens…

    Aan die positiewe kant…ek’t tog more vakansie😛

  26. Wipneus! says:

    Ek pak… ek is oppad swartmark toe, Siamees. Kom jy saam😉

  27. Pikkelik says:

    Ek is in Siamees…. Wanneer gaan ons!!! 😆

  28. sonneblomseplekkie says:

    Mmmmm ek dink daar is ‘n komplot…ek dink meeste generator besighede is BEE…sien, so as jy nie wil betaal vir krag nie koop jy ‘n genie…by die ‘swartmark’…alles vir bemagtiging….en dan is daar nog die brandstof pryse…..nee wat…dis ‘n lose lose situasie……en ek sallie my heater afsit nie!!! Ek kry te koud😀

Leave a Reply

