Die werklike Bambi en Thumper

Bambi and Thumper – Anytime You Need A Friend

 

5 Responses to Die werklike Bambi en Thumper

  1. Wipneus! says:

    Ag jinne maar dis cute, hier word my hart alweer spook asem.

    Jou Bambi post is net wat ek vandag wil lees.

    Hier en by Sonneblom het ek nou lekker gekuier, ek is bly ek het eerste by julle twee ingeloer….. my dag kan net lekker uitdraai 😉

    Nou gaan ek rustig by al ons ander maats kuier…. my week was so rof, ek het nie by almal uitgekom nie, en ek verlang. 😉

  2. Emil says:

    Sweet! Regtig baie cute.

  3. maxie says:

    Ag dis te pragtig🙂

  4. sonkind says:

    Ek wou altyd ‘n hasie gehad het toe ek ‘n kind was.

    Ek is nou nog gek na animation flieks. Daai video is te mooi vir woorde!

Leave a Reply

