Vir Wipneus!!!

Vir jou vriendin… Sterkte en dankie!

Friendship

5 Responses to Vir Wipneus!!!

  1. Wipneus! says:

    Sjoe, Pikkie hoe spesiaal laat jy my nou voel 😳

    Dis vir my ook net so lekker om jou as vriendin te hê.

    Dankie vir jou vriendskap en ondersteuning ek waardeer dit.

    Lekker aand.

  2. BB says:

    ‘n Vriendin het jare terug hierdie in my autograph boekie geskryf: “Sometimes i want to shout to the whole world how lucky i am to have you as my friend but sometimes i want to hush…afraid that somebody might take you away from me.” – dit bly steeds een van my spesiaalste vriendinne.
    Vriendskap is seker dié kosbaarste geskenk wat enige twee mense mekaar kan gee – want dis nie soos familie nie waar jy nie keuse het nie – you gotto love them. Friends, you choose to love.

  3. paulavdm says:

    So ‘n vriendskap is baie spesiaal!

  4. Wipneus! says:

    BB dis ‘n baie mooi stukkie wat jou vriendin vir jou geskryf het.

    Paula dit is spesiaal. Sy is ‘n baie spesiale mens, sag en dierbaar.

    Kan julle glo, ek was skoon in trane toe ek op hierdie inskrywing afkom. ‘n Inskrywing spesiaal aan my opgedra.

    Hoe gelukkig kan een mens wees?

    Dankie Pikkie
    Jy het gister my dag gemaak 🙂

  5. Eendjie says:

    Ai, dis so mooi!

Leave a Reply

