Mini-me…

Sonkind het hiermee begin en Adrie het my getag…

Die foto’s se kwaliteit is swak, julle moet darem onthou dit was in die jare toet…

Baby-me..

Oopsy-Daizy…

Drie Jaar oud…

Vier jaar oud…

Nou wie is nog nie getag nie…  Hmmmm, ek tag vir DemoerinZee en Eendjie

 

 

29 Responses to Mini-me…

  1. boendoe says:

    Was baie cute gewees, en is nog steeds!

  2. Pikkelik says:

    Oi Boendoe – 😳

  3. meermin says:

    baie ougat gewees hoor!!

  4. demoerin says:

    Nee, ek haat huiswerk…maar sal gaan ondersoek instel!

  5. Paula says:

    Te cute vir woorde! 🙂

  6. netjane says:

    Oulik! Snaaks dat mens altyd so gewillig vir die kamera glimlag as mens kleiner is, maar dit nie eintlik meer so maklik doen as mens ouer word nie…

  7. Reisiger says:

    Dis sweet!! 😉

  8. Pikkelik says:

    Dankie vir almal se ougats, ouliks, sweets en cute’s….

  9. Wipneus! says:

    Baie oulik, ougat, sweet en cute, veral die 2de foto 😉

  10. Zee says:

    Pikkie, pragtig (ok, ek het nou nie oulik, ougat, sweet en cute gebruik nie al wou ek)

    Gaan bietjie my ouma se albums tackle vannaand en sien of ek met iets kan opkom, dalk kom ek nog op ‘n matriek afskeid foto ook af😉

  11. Pikkelik says:

    Dis die gees Zee, hoe sê Dellie altyd, gryp hom aan die horings…

  12. Dellie says:

    Nou kan jy ook sê daar sweef ‘n kaalfoto van jou erens in die kuberruimte rond!😆

  13. Pikkelik says:

    Ai Dellie, ek wou nog altyd my bates ten toon stel, (voor die hang era natuurlik)!!! 😆 😀 😎

  14. Adrie says:

    Hoekom jy jy vir my dieselfde as Poppedyn?

    Is jy nog steeds so vriendelik?

  15. Pikkelik says:

    Adrie, Poppedyn lyk seker soos ek omdat sy my kind is… Oi, het jy alweer les nr.1 vergeet, van die teepot??? Julle kinders luister ook nooit wat mens sê nie!!!

  16. Adrie says:

    Pik

    Daardie les het niks gese van kinders wat soos jy lyk nie.

  17. Pikkelik says:

    Adrie, dan het ek opgeslip, sê maar vir almal dis more les 1 aanhangsel B….

  18. Adrie says:

    Pik

    Ek hou jou aan jou woord. Het Poppedyn blou oe?

  19. Jo-Ann Schou says:

    Pragtige baba en kleinding. Ek verkyk my aan al die foto’s!

    Ek dink die volgende een gaan ek aan die gang kry en dan uitsit – ID foto’s. Dit is seker die een foto wat almal die diepste wegsteek. Op myne het ek my ou brille aan – sulke regte Leyland vensters…

  20. Pikkelik says:

    Jo-Ann – Whahahaha, LMGA, Leyland vensters…. 😆

  21. […] Goed, ek weet dis nou bietjie laat, maar toe ek nou my huiswerk gaan doen het vanaand (dankie Pikkie ek moes na my tannie toe te ry om haar albums te gaan raid) en kom toe sommer op my matriek afskeid […]

  22. […] Goed, ek weet dis nou bietjie laat, maar toe ek nou my huiswerk gaan doen het vanaand (dankie Pikkie ek moes na my tannie toe te ry om haar albums te gaan raid) en kom toe sommer op my matriek afskeid […]

  23. Zee says:

    Nou verwonder ek my, hoekom sal die pingback 2 keer verskyn! Ai, die ouderdom tog!

  24. toe jy nog spring chicken was. LOL

  25. […] Ek was nou nog nooit die huiswerk tipe nie, maar Pikkelik het my getag, en ek het soos ‘n getroue en voorbeeldige leerling gisteraand my huiswerk gaan […]

  26. demoerin says:

    Wonder net of Playboy jou al vir daai foto gekontak het?

  27. Pikkelik says:

    😆 @ Demoerin – dis onskuldig man…

  28. sonkind says:

    Ek ‘like’ daai kaalfoto van jou😈 En daai lekker lag op 3 – jy’s pragtig!

Leave a Reply

