Beleë met ‘n knertsie kindwees.

Net ietsie om mee goeienag te sê. Aangesien ons nou weet hoe oud almal is… Beleë met ‘n knertsie kindwees!

Greaser Babies 

5 Responses to Beleë met ‘n knertsie kindwees.

  1. Wipneus! says:

    oe la la grease babies….dit was nou lekker om die spirits bietjie te lig. 😆

    Ek het my dood gelag vir jou strykyster les, ek lag om die waarheid te sê nou nog.

    Wanneer kan ons nog ‘n les verwag?

  2. Adrie says:

    He He He

    Wip, more – Pik het mos ‘n kontrak geteken om daagliks lesse te gee.

  3. Regtig Cute. Het dit geniet.

  4. sommergoed says:

    Thanks dit het nou regtig my oggend gemaak

  5. attie says:

    Het my oggend ook gemaak.

Leave a Reply

