One for the money, two for the show…

Ek kry gister hierdie e-pos, en natuurlik omdat ek so ‘n verwronge sin vir humor het, het ek gedink dit is skreeusnaaks!

 

Daar staan:  ” The local news station was interviewing an 84-year-old lady because she had gotten married – for the fourth time.  The interviewer asked het questions about her life, about what it felt like to be marrying at 84, and then about her new husband’s occupation.  “He is a funaral director,” she answered.

“Interesting,” the newsman thought.  He then asked het if she wouldn’t mind telling him a little about her first three husbands and what the did for a living.  The paused for a few moments, needing time to reflect on all those years.

After a short time, a smile came to her face and she answered proudly, explaining that she first married a banker when she was in her early twenties, then a circus ringmaster when in her 40’s, later on a preacher when in her 60’s and now, in her 80’s, a funeral director.

The interviewer looked at her, quite astonished, and asked why she had married four men with such diverse careers.

“Easy son,” she smiled.

“I married one for the money, …two for the show,… three to get ready,… and four to go!” 

15 Responses to One for the money, two for the show…

  1. boendoe says:

    😀 Wysheid met die grysheid! As ek haar raad moet volg, het ek nou ‘n circus ringmaster nodig!

  2. neykie says:

    goeie hel dis lagwekkend hier sit ek en lag vir my rekenaar skerm

  3. netjane says:

    Oulike grappie! Ek’s nog op die money stadium…😀

  4. Altyd tyd vir ‘n ou grappie. Hierdie een het my lekker laat glimlag, veral omdat dit so waar is.

  5. Pikkelik says:

    Dit wil voorkom asof my humorsin nie so skeef is nie, ek’s nie op een van daai stadiums nie, ek is op die ‘old man’s darling’ stadium!

  6. Dellie says:

    Hehehe!😆 Pikkie, ek is ook ‘n groen blaartjie – jy weet mos, ou Bokke se tanne is bietjie klaar!😉

  7. Pikkelik says:

    Dellie, miskien die tande, maar dis mos al!!! 😆

  8. meermin says:

    WOW!!

  9. TristonJ says:

    damn so dis wat ek verkeerd gedoen het!! 1 moes married for money gewees het!!😆

  10. BB says:

    So dis wat ek allie tyd verkeerd gedoen het😯 : ek kon nie al die woorde onthou nie: toe bly ek vashaak by : ♫one for the show, two for the show ♫♪ – en hoop three is all ready to change those lyrics around for me😆

  11. Pikkelik says:

    Whahahaha, ek lag meer vir julle as vir my eie bleddie joke!!!!!! 😆

  12. Wipneus! says:

    Nee, hier vind ek dit nou eers uit …… te laat,😯 Teddie sal by die sirkus moet gaan aansluit…..

  13. sonkind says:

    Nou kort nog net die skoenmaker vir die “blue suede shoes.”

    By the way, die van julle met ou bokke – ek hoor, as daar sneeu is op die dak is daar ‘n vuurwarm vuur in die kaggel😆

  14. Pikkelik says:

    Hyta Sonkind, nou praat jy!!! 😆

  15. Jy praat van verwronge sin vir humor: Ek dink ook dis snaaks. Ek het ook gedink dis snaaks toe ek die week lees ‘n man in die VSA het homself geskiet toe hy sy rug met sy geweer gekrap het!!!!

Leave a Reply

