SKRIK!

Die ou mense het ‘n gesegte gehad, “jy skrik jou spoeg bitter”!  Ek wonder of dit nou in die volgende gevalle die waarheid was, en of dit dalk ‘n kwessie is van ‘net sy en die vrou wat die wasgoed doen sal weet hoe groot sy geskrik het’!!!!

 

of die een…

Of die een….

 

 

Hoe dit ook al sy, skrik sal jy skrik!!!!!

3 Responses to SKRIK!

  1. Wipneus says:

    Die laaste een sal my laat flou word van skrik, so groot mond, so naby my🙂

  2. Hallo merk die kangoo ding as spam hoor,

    ek sal my spoeg weg skrik vir daai stuk metaal wat se ta-ta van die vliegtuig af. eeee nationwide?

  3. Pikkelik says:

    Of miskien Air-Zimbabwe????

Leave a Reply

