I won’t back down…

Spirit- I wont back down

Dit is hoe ek vanoggend voel en basta met die res….

(as jy sukkel om te sien, click eers ‘comments’ en kyk dan daarna)

3 Responses to I won’t back down…

  1. So se ek ook mos altyd!!!! Strongs hoor!

  2. Ons moet nooit terugstaan vir die waarheid nie.

  3. Wipneus! says:

    Yes wag dat ek net my rooi boks handskoene aantrek, ek spring langs jou in, laat ek net die noot soek ♪ “I won’t back down”♪ ♪ Wag, ek kyk nou rond, wie moet ek slaan Pikkie, sê net…….. 😯 😆

Leave a Reply

