Mokken Foeg!!!

Ek’s terug, mokken foeg en bietjie in die knyp!

WATCH THIS SPACE!!!!!

Ek vertel julle more alles….

att00039.jpg

4 Responses to Mokken Foeg!!!

  1. netjane says:

    So jy het darem die shopping oorleef? Ek weet na so ‘n uittog is mens stokflou en ek het nie eers kinders nie!

  2. Wipneus! says:

    Ek het nogal gedink jy gaan moeg wees, kan nie wag om te hoor van jou uitstappie en wat jy aangevang het nie!!! ha ha Ek neem aan jy het te veel geld uitgegee, Pikkelik!!! Wat het jy gekoop (Vra ek fluisterend????) Jy sal liefie ekstra moet liefie, ek kan moontlik help deur ‘n paar van my tips ook te gee, been there, done that…..

  3. Zee says:

    Klink vir my jy is pootuit! Ok, ons wag maar tot more om te hoor of daar nog iets in die winkels oor is!

  4. Adrie says:

    Ek is al moeg na jou space gekyk. Wanneer hoor ons nou alles.

Leave a Reply

