Sarie – 28 Januarie 1970

Ek was besig om kaste reg te pak toe ek op hierdie Sarie afgekom het.  My grootste probleem was dat ek dit nie behoorlik gescan kom kry nie.  Die tydskrif is te groot!

 Geniet die naweek….

Die Voorblad:

 img1444.jpg

img145-correction.jpg

img146-correction.jpg

3 Responses to Sarie – 28 Januarie 1970

  1. maxie says:

    Ai hoe neem jy my nou terug na my prille jeug met die ou Sarie. My ma het dit behoorlik opgegaar. Ek doen dit ook nou, kan maar net nie weggooi nie.

  2. “Ferme vlees aan maer meisies!” LOL.

  3. Marina says:

    Pikkelik, ek scroll toe deur al jou postings en sien die een….. neem my toe terug na die gebeurtenis…. dit was op hierdie datum.
    http://voetjies.wordpress.com/2007/12/06/wat-is-in-n-naam

Leave a Reply

