Lyklikheid

columbia

IF MY BODY WERE A CAR .

If my body were a car, this is the time I would be thinking about trading it in for a newer model. I’ve got bumps and dents and scratches in my finish and my paint job is getting a little dull ..but that’s not the worst of it!  My headlights are out of focus and it’s especially hard to see things up close.  My traction is not as graceful as it once was. I slip and slide and skid and bump into things even in the best of weather.  My whitewalls are stained with varicose veins.  It takes me hours to reach my maximum speed.  My fuel rate burns inefficiently.  But here’s the worst of it —Almost every time I sneeze, cough, or sputter….. either my radiator leaks or my exhaust backfires .

(Skrywer onbekend)

10 Responses to Lyklikheid

  1. Adrie says:

    Hulle se mooi vergaan, maar deug bly staan.

  2. Pikkelik says:

    Genade Adrie, jy is vinnig op my case vanoggend. Lekker dag…

  3. Adrie says:

    Pikkie

    Ek sou baie vinniger op jou case gewees het, as jy vroeer gepost het.

    Ek wonder nou – as iemand skreeulelik is: Vergaan hulle deug dan?

  4. Pikkelik says:

    Ek het ‘n kleuter en ‘n baba en die enigste manier om vroeër te post is om 3h00 op te staan, maar never maaind. Ek dink as jy skreeulelik is moet jy eers perform, jy kan dan nie toelaat dat deug vergaan nie…

  5. Adrie says:

    Pikkie

    Whaaaahaaaahaaahaaha

    Is jy ‘n voltydse mamma? Jy moet maar op my blog ‘n ietsie kom geniet.

  6. attie says:

    Pikkelik: Dit is mooi geskryf. Wie dit ookal uitgedink het.

  7. Pikkelik says:

    Adrie, jong ek is ‘n werk-van-die-huis-af-en-pas-my-kinders-op mamma. Scary!!! Dis eintlik die ideaal maar soms gaan dit maar bietjie rof.

  8. Zee says:

    Hehe, klink nou amper soos ekke daai!! (behalwe nou vir die heel laaste gedeelte… sal seker daar ook kom)

  9. Wipneus! says:

    ha ha hierdie is skreeusnaaks, Pikkelik dit het my dag gemaak na my lyntjie probleem!! Definitief nou by die “in-trade” fase.

    Groete

  10. Ek wonder wie is die oudste. Ek of daardie motor?

Leave a Reply

